VESTI: CSR Stara Pazova: Otvoren "Dnevni boravak" za rad sa decom sa poremećajem u ponašanju • Od Stare Pazove do Subotice za manje od sat vremena, brza pruga mogla bi da bude otvorena već u decembru • U četvrtak počinje prolećni raspust za đake na teritoriji Vojvodine • U sredu isključenje struje u Staroj Pazovi • U toku upis dece u "Poletarac" • U novopazovačkoj biblioteci organizovano druženje učenika sa pesnikinjom za decu Tatjanom Pupovac • Odbojkašice Jedinstva savladale Omladinac u prvoj utakmici četvrtfinala plej-ofa • VREME: Sunčano, temperatura do 20 stepeni. • Program RTV Stara Pazova možete gledati na poziciji 545 kod operatera Supernova i na 545 kod MTS-a • Program Radija Stara Pazova možete slušati na frekvenciji 91,5 MHz •
Info Stara Pazova 20.04.2021.
Završeni tunel i vijadukt kod Čortanovaca na pruzi Stara Pazova - Novi Sad

Ruska kompanija „RŽD Internešnl“ završila je građevinske radove na izgradnji najdužeg železničkog vijadukta u Srbiji u plavnom delu Dunava i prvog tunela bez zastora „Čortanovci“ više od pola godine pre planiranih rokova. Ovi jedinstveni inženjerski objekti postaće deo prve brze pruge Stara Pazova – Novi Sad pruge Beograd – Budimpešta.


Pre puštanja objekata u rad, planiranog za kraj 2021. godine, biće izvedeni radovi na ugradnji kontaktne mreže, gornjeg stroja koloseka, a takođe će biti sprovedena ispitivanja pre puštanja u rad, koja su planirana za jesen.


Dužina vijadukta dostiže 3 km, a visina pojedinih stubova – 26 metara, što se može uporediti sa visinom osmospratnice. Vijadukt je projektovan na izlazu iz tunela Čortanovci ispred Sremskih Karlovaca i proteže se u plavnom delu Dunava. Deo objekta se nalazi na strmom terenu, i zato je, kako bi se osigurala pouzdanost objekta za vreme njegove izgradnje i korišćenja, bilo izgrađeno 20 zaštitnih konstrukcija protiv klizišta. 


Tunel Čortanovci predstavlja dve paralelne cevi ukupne dužine 2,2 km. Radovi na njegovoj izgradnji odvijali su se neprekidno od septembra 2017. godine i završeni su 7 meseci pre ugovornih rokova. Neposredna izgradnja tunela trajala je 3 godine. Probijanje se odvijalo istovremeno na četiri tačke dvaju cevi severnog i južnog portala. U tunelu se trenutno odvija polaganje gornjeg stroja koloseka.


 „RŽD Internešnl“ nastavlja radove na izgradnji i rekonstrukciji železničke pruge na deonici Stara Pazova – Novi Sad pruge Beograd – Budimpešta Panevropskog saobraćajnog Koridora H. Nakon završetka svih radova u skladu sa projektom, putnički vozovi će na toj deonici moći da razvijaju brzinu do 200 km/č, a teretni – do 130 km/č.