(022) 310-011, 310-171
LIVE: TV ( web ) | Radio
VESTI: Ministar i pokrajinski sekretar za poljoprivredu u poseti Staroj Pazovi • U ponedeljak suzbijanje larvi komaraca sa zemlje, preparati nisu opasni za pčele • COVID 19: Vakcinacija daje rezultate, u staropazovačkoj opštini svega 4 novozaražena • U utorak u zgradi opštine od 10.00 sastanak sa predstavnicima JVP "Vode Vojvodine" u vezi naknade za odvodnjavanje • Novopazovčani na humanitarnom bazaru sakupili 260.000 dinara za malu Taru Đokić • Predstava "Brakolomije" nasmejala publiku u Staroj Pazovi, već u ponedeljak komedija "Šta ćemo sad?" u Starim Banovcima • U nedelju akcija dobrovoljnog davanja krvi u Novoj Pazovi • Dunav igra protiv Radničkog, Jedinstvo gostuje u Subotici, a Omladinac dočekuje ekipu Kozare • OK Jedinstvo tehnički organizator juniorskog prvenstva Srbije za odbojkašice • Program RTV Stara Pazova u digitalnoj ponudi operatera Supernova na poziciji 649 i 655 i MTS IPTV-a na poziciji 545 • VREME: Promenljivo, temperatura od 11 do 23 stepena
Info 29.04.2021.
Stara Pazova
Staropazovačka pijaca pred prvomajske i uskršnje praznike

Sutra je Veliki petak, dan koji je najmlađima zabavan jer se farbaju jaja za najstariji hrišćanski praznik koji sledi, a to je Uskrs. Na staropazovačkoj pijaci kao i svake godine, mogu se naći sve potrebne namirnice za predstojeće dane.


Građani staropazovačke opštine zadovoljni su namirnicama koje su pronašli na pijaci, a pripreme za Veliki petak i Uskrs već su u punom jeku.


Farbanje jaja za Uskrs jedna je od najepših tradicija koja potiče još od davnina. Jaja su simbol proleća i ponovnog rođenja koje dolazi nakon dugih zimskih meseci. U nedelju na dan Uskrsa, konzumiraju se sve mrsne namirnice, a bogate trpeze obiluju kolačima i slatkišima koji su namenjeni deci.


Prema rečima kupaca jaja su se mogla pronaći i za 9 i za 15 dinara u zavisnosti od klase, a domaća za 20 dinara. Boje za jaja naših proizvođača koštale su pet dinara, dok su ruske boje 30 dinara. Cena domaćih kolalča kretala se od 600 dinara po kilogramu, a najveća potražnja bila je za šubarama i mešanim kolačima.


Tradicionalno, prodaja za vreme praznika ide značajno bolje a i potrošača je više nego inače. Troškovi zavise od prohteva ali jedno je sigurno – svako se potrudi koliko je u mogućnosti i najbolje što ume.