VEST: Uskoro završetak novog puta Banovci - Krčedin • Staropazovačka policija zaplenila marihuanu prilikom pretresa automobila • Počeo Božićni post za sve vernike SPC • Lokalni aikido klub među domaćinima 9. tradicionalnog seminara realnog aikidoa • Hladno, temperatura do 7 stepeni • RTV Stara Pazova možete gledati na poziciji 545 kod operatera Supernova i na 545 kod MTS-a • Program Radija Stara Pazova možete slušati na frekvenciji 91,5 MHz •
Info Stara Pazova 22.06.2021.
INFRASTRUKTURE ŽELEZNICA: Nadvožnjak ka Golubincima će se raditi i tokom leta

Iako je bilo planirano da se nadvožnjak preko pružnog prelaza između Stare Pazove i Golubinaca, završi do početka jula, jasno je da će rok biti pomeren, jer je bilo nepredviđenih situacija sa podzemnim instalacijama, saznajemo iz Infrastrukture Železnica Srbije koje su odgovorne za ovaj projekat.


Radove izvodi konzorcijum kineskih kompanija a prema najnovijim informacijama, kompletna rekonstrukcija pruge od Beograda do Stare Pazove bi trebalo da bude završena do kraja septembra. 


Radovi na izgradnji nadvožnjaka počeli su pre pet meseci i od tada drumski saobraćaj na ovom pružnom prelazu obustavljen. Svi koji putuju na ovoj relaciji snalaze na razne načine. Moguće je korišćenje obilaznice preko Inđjije, neko ide letnjim putem, a neki opet prepešače samu prugu.


Nadvožnjak je deo rekonstrukcije brze pruge Beograd – Budimpešta, jer na međunarodnim i brzim kolosecima nije dozvoljeno ukrštanje sa drumskim saobraćajem. U januaru je bilo najavljeno da se završava do jula, ali rok završetka se pomera do septembra, objašnjavaju iz Infrastrukture Železnice Srbije uz naglasak da će se intenzivno raditi preko celog leta, kaže Nenad Stanisavljević, PR Infrastruktura Železnica Srbije:


Ono što je usporilo izvođenje radova, pre svega kada je reč o pristupnim saobraćajnicama, je to što je kineski izvođač radova naišao na veliki broj nepredviđenih i neplaniranih podzemnih instalacija kojih nije bilo ni u mapama instalacija ni u predviđenim projektima. To su bili problem koji su se rešavali u hodu.


Dužina nadvožnjaka će biti 323 metra sa 9 nosećih stubova a završen je najteži segment u dužini od 41 metra preko same pruge:


U skladu sa tom dinamikom ovaj nadvožnjak bi trebalo da bude završen do kraja septembra. Ponavljam, radiće se intezivno celog leta”- ističe Stanisavljević.


Do kraja godine bi trebalo da bude završen i deo rekontrukcije brze pruge od Stare Pazove do Novog Sada koju rade ruske kompanije a na celoj deonici, od Beograda do Novog Sada gradi se 120 novih objekata. Nadvožnjak u Staroj Pazove jedan je od zahtevnijih, naglašavaju u Infrastrukturi Železnice Srbije, uz izvinjenje i molbu stanovnicima koji koriste ovu deonicu, za još malo strpljenja.