VEST: Javni poziv za regres troškova prevoza studenata sa opštine Stara Pazova. • Danas isklјučenje struje u Novoj Pazovi i Vojki • U Staroj Pazovi održan prvi Noćni bazar • U Golubincima održane “Večeri i noći Ilije Žarkovića-Žabara”• Hladno, temperatura do 7 stepeni • RTV Stara Pazova možete gledati na poziciji 545 kod operatera Supernova i na 545 kod MTS-a • Program Radija Stara Pazova možete slušati na frekvenciji 91,5 MHz •
Info Stara Pazova 15.03.2022.
Uskoro kreće prvi voz sa novih železničkih stanica u Novoj i Staroj Pazovi, poznata promo cena karata i red vožnje

U subotu 19. marta trebalo bi da krene prvi voz koji će novom prugom saobraćati između Beograda i Novog Sada. U promotivnom periodu karte će u jednom pravcu koštati 375 dinara, povratna će biti 750 dinara, dok će puna cena inače biti 1.600 dinara. Karte će moći da se kupe na tri načina - preko aplikacije "Srbija voza", na novim kartomatima postavljenim na železničkim stanicama ili na blagajnama. 


Saobraćaće tri vrste vozova - intersiti, regio-ekspres i regio, koji će se razlikovati po broju stanica na kojima će stajati, a satim tim i po vremenu putovanja.


Svakog dana će biti 18 polazaka iz oba grada, prvi u 5:25 iz Beograda, odnosno 5:28 iz Novog Sada. Poslednji će kretati u 22:02 iz Novog Sada, a u 22:20 sa stanice Beograd centar, odnosno Prokopa.


Intersiti vozovi će biti najbrži i stizaće na odredište za 36 minuta, pošto će imati samo jednu međustanicu i to na Novom Beogradu. Putovanje regio-ekspresom će trajati 49 minuta, pošto će se zaustavljati na sedam međustanica - Novi Beograd, Batajnica, Nova Pazova, Stara Pazova, Inđija, Beška, Sremski Karlovci. Najsporiji će biti regio vozovi koji će putovati između 55 i 57 minuta, a stajaće na 11 međustanica. U pitanju su Novi Beograd, Tošin Bunar, Zemun, Zemun Polje, Batajnica, Nova Pazova, Stara Pazova, Inđija, Beška, Sremski Karlovci i Petrovaradin. Građani naše opštine će tako za svega dvadesetak minuta stići do Beograda ili Novog Sada.


Najveću brzinu od 200 km/h vozovi će razvijati na delu od stanice Batajnica do Karlovaca, u dužini od 41,4 kilometara.


Putnike će prevoziti stariji tip elektromotorne garniture, ali i dve nove "Štadlerove" dabl-deker garniture sa 314 mesta, 12 kliznih vrata, aparatima za kafu, delom za bicikle i presvlačenje beba i besplatnim internetom. Stjuardi i stjuardese će prodavati kafu, sokove i drugo piće, grickalice, salate, sendviče, a plaćanje će osim u kešu biti moguće i karticama.


Voz je juče i zvanično dobio ime "Soko". Logo čini stilizovana glava sokola u bojama srpske zastave i ćirilični natpis "Soko" ispod nje.