VEST: Javni poziv za regres troškova prevoza studenata sa opštine Stara Pazova. • Danas isklјučenje struje u Novoj Pazovi i Vojki • U Staroj Pazovi održan prvi Noćni bazar • U Golubincima održane “Večeri i noći Ilije Žarkovića-Žabara”• Hladno, temperatura do 7 stepeni • RTV Stara Pazova možete gledati na poziciji 545 kod operatera Supernova i na 545 kod MTS-a • Program Radija Stara Pazova možete slušati na frekvenciji 91,5 MHz •
Info Stara Pazova 03.04.2024.
Koja su najnebezbednija mesta za saobraćaj u lokalnoj sredini?

Svakodnevno se u medijima pojavljuju informacije o saobraćajnim nezgodama i povređenim učesnicima u njima. Takvih prekršaja i nezgoda ima i u opštini Stara Pazova. Istraživali smo koja su najnebezbednija mesta i ko je najugroženiji u saobraćaju u našem okruženju?


Pešački prelaz kod Sokolskog doma u Staroj Pazovi  jedno je od najnebezbednijih mesta, jer bez obzira na postavljene barijere, dolazi do saobraćajnih nezgoda. Pešaci i biciklisti su po rečima stručnjaka najugroženiji učesnici saobraćaja u Staroj Pazovi. Profesor dr. Đorđe Vranješ, inžinjer saobraćaja, kaže da se na tom mestu mora posebno voditi računa i implemntirati još neke zaštitne mere, jer se dešavalo da bude povređenih pešaka i nakon postavljanja zaštitnih barijera:


„Znači da nije samo do upravljača puta. JKP „Čistoća“ se trudi i dobro radi svoj posao u obeležavanju ovog mesta. Opet, svi mi treba više da pričamo, da edukujemo ljude, da prelazak preko puta ne bude samo „pretrčaću“ nego da poštujemo pravila koja znamo da bi zaista prešli ulicu“ – ističe Vranješ.


Zbog izuzetno velikog broja vozila i frekvencije saobraćaja, na teritoriji cele opštine ima dosta crnih tačaka među kojima je i deonica od kružnog toka do ulaska u Novu Pazovu:


„Na toj deonici imamo industrijsku zonu i situaciju da nemamo puno pešačkih prelaza i zato imamo prelazak na divlje. Na mnogo mesta. I tu imamo mnogo stradalih biciklista. I imamo deo prema Inđiji, odnosno od kružnog toka prema Inđiji. I tu smo imali poginulih biciklista, čak i jedno dete. Dakle, treba voditi računa. Kružni tok je poboljšao bezbednost ali ne može u potpunosti da da rezultat. Moramo biti svesni kad vozimo da je to velika odgovornost ali i opasnost. Dakle, da čuvamo sebe i čuvamo druge“ – dodaje prof. dr Đorđe Vranješ         


Svi moraju da daju svoj doprinos bezbednosti u saobraćaju slažu se i sugrađani, koji primećuju da gužve i brojni građevinski radovi posebno u Staroj Pazovi, ali i u ostalim naseljima opštine, u velikoj meri poslednjih nekoliko godina utiču na bezbednost.


Svako od učesnika snosi deo odgovornosti prema sebi i drugima i zato su pažnja, poštovanje pravila i tolerancija od presudnog značaja.