VEST: Andrej Simendić iz Stare Pazova najbolji recitator u Srbiji • U ponedeljak u Vojki i Staroj Pazovi isključenje struje • U Vojki međunarodno takmičenje u aeromodelarstvu • FUDBAL: Jedinstvo ponovo prvo, Dunav se ipak spašava • Rukometašice Mladosti završile sezonu među pet najboljih timova u državi • ŽFK Prave Dame ponovo izborile prvoligaški status • Odbojkašice Omladinca iz Novih Banovaca šampionke Srbije u konkurenciji kadetkinja • Vreme: oblačno, temperatura do 17 stepeni • RTV Stara Pazova možete gledati na poziciji 545 kod operatera Supernova i na 545 kod MTS-a • Program Radija Stara Pazova možete slušati na frekvenciji 91,5 MHz •
Ekonomija Nova Pazova 17.01.2019.
"Zlato u tegli" u Novoj Pazovi

Med u boji privlači kupce i veoma je atraktivan. Upravo u želji da prošire svoju proizvodnju i da uspeju na tržištu, pored kvaliteta u porodici Mutić u Novoj Pazovi potrudili su se da budu originalni i po ukusu i po izgledu i tako je nastao brend Zlato u tegli - med sa semenom koprive, čia semenom, borovnicom, malinom, višnjom i kakaom.

Zlato u tegli je brend pčelinjih proizvoda sa dodacima, koji su u Novoj Pazovi proizveli Jelena i Miroslav Mutić. U pitanju je prirodno kristalisan med oplemenjen različitim prirodnim sirovinama tako da se dobijaju medovi u boji:

U porodici Mutić pčelarstvom su počeli da se bave 2013. godine. Mladi farmaceut i menadžer, udružili su svoje znanje želeći da u delovanju sa prirodom stvore nešto novo, što bi koristilo zdravlju. Nakon prve godine koja je bila uspešna po prinosima, i kada su prodavali prodavali viskozni med, shvatili su da je za opstanak na tržištu, pored kvaliteta potrebna i originalnost:

U 2018. godini učestovali su u projektu Super Srbija, gde su pobedili i tako se za Zlato u tegli čulo u celoj državi, što je smatraju, bio dobar marketinški potez. Viskozni medovi i mešavine nalazi u Roda marketima, takođe u prodavnicama zdrave hrane u Staroj i Novoj Pazovi, i u Novim Banovcima a prodaju rade i preko društvenih mreža. U planu je povećanje proizvodnje ali i dalji razvoj asortimana:

Sada predstoji mnogo rada na novim ukusima, na radost potrošača, ali i proizvođača koji slede svoju vizuju, ne prezaju od posla i veruju u uspeh i opstanak Zlata u tegli.