Med u boji privlači kupce i veoma je atraktivan. Upravo u želji da prošire svoju proizvodnju i da uspeju na tržištu, pored kvaliteta u porodici Mutić u Novoj Pazovi potrudili su se da budu originalni i po ukusu i po izgledu i tako je nastao brend Zlato u tegli - med sa semenom koprive, čia semenom, borovnicom, malinom, višnjom i kakaom.
Zlato u tegli je brend pčelinjih proizvoda sa dodacima, koji su u Novoj Pazovi proizveli Jelena i Miroslav Mutić. U pitanju je prirodno kristalisan med oplemenjen različitim prirodnim sirovinama tako da se dobijaju medovi u boji:
U porodici Mutić pčelarstvom su počeli da se bave 2013. godine. Mladi farmaceut i menadžer, udružili su svoje znanje želeći da u delovanju sa prirodom stvore nešto novo, što bi koristilo zdravlju. Nakon prve godine koja je bila uspešna po prinosima, i kada su prodavali prodavali viskozni med, shvatili su da je za opstanak na tržištu, pored kvaliteta potrebna i originalnost:
U 2018. godini učestovali su u projektu Super Srbija, gde su pobedili i tako se za Zlato u tegli čulo u celoj državi, što je smatraju, bio dobar marketinški potez. Viskozni medovi i mešavine nalazi u Roda marketima, takođe u prodavnicama zdrave hrane u Staroj i Novoj Pazovi, i u Novim Banovcima a prodaju rade i preko društvenih mreža. U planu je povećanje proizvodnje ali i dalji razvoj asortimana:
Sada predstoji mnogo rada na novim ukusima, na radost potrošača, ali i proizvođača koji slede svoju vizuju, ne prezaju od posla i veruju u uspeh i opstanak Zlata u tegli.
Ekonomija
Nova Pazova
17.01.2019.